Прогулянка біля р. Прут в м. Яречма

Після 2-х денного катання на лижах в Буковелі я вирішив виспатися і прогулятися річкою Прут в м. Яремча. В ночі падав дощ і зразу замерзав, тому всі дороги в Яремча були вкриті льодом.
Свій похід річкою я почав за 500 метрів нижче по течії від сувенірного базарчика. Я не знаю, чи можна ловити рибу в річці в межах міста, але на дереві я помітив браконьєрські сітку (мабуть рибалки або просто люди, які відпочивали біля річки повісили сітку браконьєрам на пам’ять).
Берег річки та каміння були повністю вкриті льодом і прийшлося уважно дивитися під ноги, щоб не впасти на землю і каміння, або ще гірше не «полетіти» в річку.
 
Я вперше побував на водоспаді Пробій взимку.
Знайшов пам’ятник оленя, біля якого фотографувався 15 років тому. Я думав,що його вже знесли.
П.С. Цього дня друзі поїхали в Буковель. Погода набагато краща як в минулі дні (мороз -3) і траси в хорошому стані. Правда цілий день працювали пушки і без окулярів було дуже незручно кататися.
Пропоную почитати інші мої статті на риболовну тематику, переходьте по ссилці і приємного вам читання.
------------------------------
Копирование материалов разрешено только с согласия автора и со ссылкой на блог http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Готуємо салаку з овочами в томатному соусі

Опариш в домашніх умовах

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры