Невдала покупка спінінгової котушки Tsurinoya Jaguar 1000 на сайті Аліекспрес

Хочу розказати про свою невдалу обнову – спінінгову котушки Tsurinoya Jaguar 1000, яку я нещодавно придбав на Аліекспрес.
Вибираючи котушку Тсуріноя Ягуар 1000, я ставив собі за мету придбати недорогий апарат для майбутнього «мормишечного комплекту». Обов’язкові вимоги були такі:
- в першу чергу – вага котушки повинна було менше 200 гр;
- наявність мілкої шпулі (я розраховував використовувати дуже тонкі шнури, при цьому не хотів мотати багато бекінга);
- задовільна робота з тонкими шнурами;
- фрикціон повинен легко налаштовуватися під величину риби;
- бажано наявність другої шпулі, щоб не змінюючи комплекту, можна було б перейти, наприклад, на мікроджиг.
В принципі, котушка Цуріноя Ягуар 1000 задовольняла всім цим вимогам. Плюс досить «вагома» для бюджетника ціна в 50 баксів дозволяла сподіватися на більш-менш нормальну якість. Лякало те, що це була моя перша покупка на Аліекспрес, але судячи з відгуків рибалок, тут особливо боятися було нічого. До того ж щедрі китайці подарували мені 4 бакса за першу покупку, що не могло не порадувати.
Котушка з Китаю прийшла швидко, мабуть за тиждень. З коробки вона крутилася туго. Крім того, відчувався ледве чутний гуркіт. Але я вирішив, що це нова котушка і механізм повинен притертися, мастило повинно розійтися по шестерням і все буде нормально!
Для польових випробувань був придбаний новенький шнурок Favorite Smart РЕ #0.4, який я намотав на глибоку шпулю.
Намотування мені не зовсім сподобалося. На фото видно провали з обох бортів шпулі. Поки вирішив нічого не робити, бо судячи з відгуків таке майже не лікується, хіба що «фігурним» бекінгом. Але я знову вирішив, що після роботи з приманкою намотування повинне змінитися – принаймні повинен піти провал під переднім бортом.
Перша ж рибалка мене розчарувала. Гуркіт в котушці не пропав. Намотування після роботи з приманками теж не змінилася.
Мало того рокіт в котушці схоже посилився. Я не звернув уваги коли, але швидше за все після піймання першої риби, а нею виявився судачок-недомірок.
Тепер я вирішив, що в котушці просто немає мастила. Хоча у мене вже почала формуватися думка про заводський брак.
Сам в котушку не поліз, вирішив віддати фахівцеві. По-перше, мене засоромили мікро-болти під шестигранник. А по-друге, я вирішив, що якщо там проблеми з яким-небудь з підшипників (на що натякав невгамовний рокіт), то майстер з цим розбереться краще за мене.
Проблеми на роботі довго не давали мені можливості зустрітися зі знайомим майстром. Але коли я нарешті потрапив на цю зустріч, ТО котушки було проведено в найкоротші терміни. Tsurinoya Jaguar тепер крутилася легко і без рокоту.
За словами майстра, розтин показав, що механізм котушки скопійований з котушок фірми Daiwa, причому китайці не брехали – схоже, це морська серія. На приналежність до морської серії, до речі, натякало відсутність перемикача стопори зворотного ходу. Ось тільки збірка китайців підкачала. Крім того, майстер стверджував, що зі змазкою була зовсім біда – вона була неправильна, занадто рідка, і стекла вся в одне місце котушки. Природно, майстер виправив цей недолік, а заодно, як він сказав, налаштував котушку.
Задоволений, я на наступний же день помчав з «Ягуаром» на риболовлю. Причому з собою у мене була тільки ця котушка, про що мені згодом довелося пошкодувати.
Буквально на перших закидах сталася звичайна покльовка судака і почалося виважування. І ось тут Tsurinoya Jaguar 1000 піднесла мені неприємний сюрприз. Ручка під зусиллям раптом провернулася кілька разів, не повертаючи при цьому ротор. І відразу після цього котушка зарокотала зовсім як трактор!
Судачок, який здійснив цю «аварію», виявився не таким вже й великим.
Так, я не завжди правильно працюю котушкою при виведенні! Точніше сказати, майже ніколи, як годиться, не викачую рибу, а тягну нахрапом, причому працюю котушкою як лебідкою. Але всі мої попередні котушки прощали мені таке безцеремонне поводження. А ось тут не зрослося! Теж мені, «надійний дайвівський механізм», «морська серія»!...
Так як з собою у мене не було більше ніякої котушки, довелося продовжувати рибалку з цим гуркітливим монстром. Правда, риби я більше не зловив. Причому мені здалося гуркіт котушки, який по шнуру передавався у воду, був чи не основним чинником цієї невдачі.
Відразу після риболовлі я подзвонив майстру і сказав, що не задоволений його роботою або «надійним дайвівським механізмом». Розповів, що сталося. Майстер призначив мені ще одну зустріч.
Але перед цим я, вирішивши, що гірше вже не буде, вирішив сам залізти у нутрощі котушки. Перед набором мікро-викруток не встояли навіть болти під шестигранник. Хоча, як виявилося, відкручувати їх зовсім не було потреби – шестигранні болтики тримали лише декоративну накладку, яка жодним чином не впливала на розбирання-збирання котушки.
Механізм дійсно виявився простим, але в чому проблема рокоту я так і не розібрався. Не зрозумів я, і чому під навантаженням провернулася ручка. Зате за час своїх дослідів я ще й зірвав різьбу на ручці. Тепер вона перестала вкручуватися до кінця. Ну, вертіння гайок – це не моє!
Майстер забрав у мене котушку і знову за один день виправив всі поломки, в тому числі і ті, що я накоїв. На цей раз він зробив все це безкоштовно, в рахунок попереднього ТО. Схоже, цій людині самій дуже цікаво те, чим він займається. І реанімувати китайського «поцієнта» йому було цікаво, тому що він зіткнувся саме з цією моделлю вперше.
Після чергової «реанімації» майстер сказав, що вже зробив все, що міг. Він проточив додатково шестерні головної пари, щоб не було «проковзувань», розточив трохи корпус, щоб надійніше посадити підшипники ручки, погрався шайбами, щоб ще додатково налаштувати механізм, і, звісно, виправив різьбу ручки. За його словами, китайці щось нахімічили з шайбами і налаштуванням ще з заводу. Схоже, котушка вже була «з браком», і вони намагалися зайвими шайбами в непотрібних місцях змусити її працювати як треба. Майстер попросив ще раз під навантаженням поганяти котушку і передзвонити йому про результати.
Біда тільки в тому, що гуркіт залишився! Так, він став багато менше, ніж на другий пробної риболовлі, але він був. З приводу цього звуку майстер припустив, що винні два підшипника, які охоплюють обгонну муфту. Запропонував мені після закінчення сезону замінити їх на фірмові. Однак вартість подібної послуги плюс вже витрачені на ТО гроші піднімуть ціну котушки на 50%! Я сказав, що подумаю...
Третя пробна рибалка відбулася вчора. Котушка відпрацювала зі своїм вже звичним гуркотом в тому числі і під навантаженням, але вже без несподіванок. Був спійманий непоганий окунець.
А, крім того, мені вдалося потримати на цій котушці щось дуже пристойне! Але мене підвів фрикціон котушки яким я неправильно користувався. Там проміжок фрикційних параметрів між «майже зовсім затягнутий» і «майже зовсім розпущений» становить мінімум три повних оберти. Так от, поки я тупив над фрикціоном, та тушка, що смикалася на тому кінці шнура, смикнула пару раз і порвала шнур. Але, принаймні, котушка була випробувана на серйозному навантаженні!
Після 2-х ТО котушки намотування Тсуріноя Ягуар 1000 стала майже зовсім ідеальною. Втім, це не завадило їй пару раз за риболовлю скинути петлю. Але в цьому, швидше за все, винен я сам. По-перше, я не завжди стежу за тим як ліг шнур після закриття дужки. А діаметр шпулі тут досить маленький і шнуру нічого не заважає зісковзнути на гайку фрикціона. І, по-друге, ще в самому початку, понадіявшись на 10 підшипників, я переборщив з бекінгом і намотав шнур на шпулю трохи «з гіркою».
Ну, і гуркіт в котушці! Він не такий сильний, щоб його чули всі судаки під водою, але він відволікає мене від рибалки!
Підіб'ємо підсумки спінінгової котушки Цуріноя Ягуар 1000
Для початку оціню за п'ятибальною системою деякі основні «параметри» котушки:
- ціна. Я думаю 50 баксів віддати не шкода за 10 підшипників, «дайвівський механізм» і підвищену надійність морський серії, якби все це працювало! Але з урахуванням наявних проблем, повне рішення яких вартувало ще пів-котушки, оцінка буде 2, тобто незадовільно;
- комплектація. З урахуванням двох різних шпуль, подарункового силікону від китайських братів, ваги в 185 грам, чуйного фрикціона – тут можна поставити 5-. Майже відмінно;
- намотування. Після втручання майстра теж, напевно, десь 4+. Тобто «дуже добре»;
- надійність. Про яку «надійності» може йти мова, якщо котушка «з коробки» вже не робоча? 1 бал;
- легкість розбирання і можливість самостійно провести ТО. Після того як я розібрався з болтами під шестигранник можна поставити 4! Якщо б не ці обманки, оцінка могла б бути більшою, адже нічого не довелося позначати, щоб зібрати назад.
- безпроблемність експлуатації. Прошу вибачення за незграбну назву параметра, але ви розумієте, про що я! Котушка повинна просто працювати, а не відволікати рибалки рокотом, проблемами з ручкою або скиданням петель. Після втручання майстра тут насилу можна натягнути на 3. Адже та ж Ексія у мене спочатку так само тихенько рокотала, і я до цього навіть майже звик. Правда, потім вона притерлася, пройшла ТО і по-моєму зараз рокоту вже немає, хоча я нею дуже давно вже не ловив.
Загальна оцінка як середнє арифметичне вийшло у мене 3,2 бала. Десь в моєму випадку так і є – оцінка справедлива. Може бути, звичайно, просто мені «пощастило» купити котушку з заводським браком і у вас Tsurinoya Jaguar буде працювати не гірше фірмової Дайви. Але ймовірність заробити подібний брак, погодьтеся, сильно знижує бажання придбати цей товар. Я от, наприклад, вже замислююся, що за повну ціну котушки (з ТО і майбутньою заміною підшипників) я міг би купити ту ж бюджетну Дайву і не знати проблем.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Котлети з ікри коропа або сазана

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Рецепт засолки ікри окуня

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Ловля верховодки

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры