Звіт за 21-22 жовтня 2017 року – половив карпиків поплавцевою вудкою та окунів спінінгом

В суботу з самого ранку знову приїхали на секретну водойму половити карпиків поплавцевою вудкою. Вода в водоймі впала на 10 сантиметрів та на протязі рибалки продовжувала падати. До 10 години риба ще покльовувала, мені вдалося піймати 3 карпики поплавочним вудилищем на кукурудзу.
карповий поплавок
Також клюнув гарний карась на кукурудзу.
карасевий поплавок
Після 10 години в мене і в моїх друзів покльовки пропали. Посиділи до 13 години в надії, що риба почне знову клювати, але глухо. Дома сидіти не хотілося і я вирішив перевірити ставок в селі Цегів на рахунок активності окуня. До вечора ловив з однієї кладки. Окунь часто виходив за приманкою, але атакувати її не хотів. Почав перебирати спінінгові приманки, рибка інколи покльовувала і було багато сходів.
найкращий воблер для окуня
Ну думаю, прийшла пора для спінінгової мормишки. Риба біля берега, значить зараз я її буду трощити спінінгом Фаворит Арена та мормишкою з штучним мотилем. Ага, розмріявся… Покльовки та виходи окуня були, але все одно риба була дуже прошеною.
штучний мотиль для окуня
Вирішив половити своєю секретною спінінговою приманкою і на моє здивування вона принесла мені на 4 окуня більше за мормишку з мотилем. Після такої рибалки з’явилася думка продати форелевий спінінг, адже покльовок на мормишку з мотилем було дуже мало.
В неділю о 8.30 год. я на ставку в Цегові і сьогодні буду пробувати ловити окуня з човна. З першого якоря піймав 13 окунів, дюймовий віброхвостик сьогодні найкраще виманював рибу на покльовку.
силіконові приманки для окуня
Після 10 години риба закрила рот і клювати практично не хотіла. Перебрав всі дрібні приманки які взяв з собою на рибалку, але більше 2-х рибин з якоря не ловив.
найкраща вертушка для окуня
В інших рибаків була така сама ситуація як в мене.
Прогноз погоди каже, що сьогодні я останній раз в цьому році виплив на рибалку з човна. Тому вирішив рибалити до вечора. Після обіду кльов риби став ще гіршим. Замість покльовок, тички окуня по приманці. Мормишкою з штучним мотилем навіть не хотів ловити, розчарувався в наноджиговій ловлі на вчорашній рибалці.
Ось так я провів свої вихідні рибалці. Риба клювала, але її активність не радувала.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Головень (клень) запечений в духовці

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Приготування заливної риби

Ультралайтові попери за 1 цент або 38 копійок! Попери для окуня та головня! Дешевий попер на рибалку