Звіт за 23-24 серпня 2016 року – село Цегів

Колега знову запрошує мене поїхати в Цегів на рибалку, щоб нарешті піймати коропа. Виїхали пізно, останню коропову оснастку завезли коли сонце зайшло за горизонт. Я їхав ловити карася на резинку, а колега закинув 6 карповиків та 2 закидушки на снасть вбивцю карася. Наживив гачки на резинці червоними черв’яками та пареною пшеницею і чекаю на покльовку.
Як тільки сонце зайшло за горизонт – почали кусатися комарі. А коли ввімкнув налобного  ліхтарика – вся мошка, комари та інші болотні терористи полетіли мені в лице. Прийшлося зняти ліхтарик з голови і покласти його в стороні щоб було комфортно слідкувати за покльовками риби. Карась почав клювати в 21.30 год. і рідкі покльовки продовжилися до 3 год. ночі. Далі я почав засинати на зимовому ящику і все-таки пішов спати в машину. За ці 5 годин я піймав 18 карасів найбільший з яких був 210 грам. Всі покльовки були виключно на червоного черв’яка. В 5 годині ранку мене розбудив колега і я продовжив рибалку. Спати дуже хотілося, але пересилив себе вийти на берег, адже зранку має бути активний кльов карася. Як завжди риба зранку не клювала, але в колеги відбулася покльовка на карповика. Перші 50 метрів короп взагалі не давав про себе знати і коли колега вимотував волосінь – короп йшов в берег. Але за 40-50 метрів риба показала себе, зробила декілька ривків і успішно зайшла в підсак. На вигляд короп мав 1,5-1,7 кг.
Нарешті вдалося в Цегові піймати коропа, адже три останні рибалки ця сильна риба відмовлялася клювати.
З 5 по 10 годину ранку я піймав тільки 2 карася.
Не знаю чому риба зранку не клювала, але в рибаків які ловили по сусідству на донки та снасть вбивцю карася також було глухо. Посиділи до 10 години і поїхали додому.
20 карасів яких я піймав заважили 2.2 кг, найбільший карась потягнув на 210 грам. Ставок скоро буде платним, оскільки в селі Цегів утворилася спілка рибаків які наступного року планують зарибнити технічну водойму і брати плату за вилов риби.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Рецепт засолки ікри окуня

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Ловля верховодки

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры