Звіт за 12 квітня 2015 року – рибалка в Польщі

Христос Воскрес! Вітаю шановні читачі мого блогу Вас з Великоднем. Добра, радості і миру бажаю всім нам в душах, в оселях і в країні!
Цього року я вперше зустрічаю Великдень далеко від своє родини. Так вийшло, що зараз я працюю в Польщі і сьогодні маю вихідний день. Погода на вулиці сонячна, але дує сильний вітер.
Я знав, що в тому місці де буду працювати є копанка і там можна ловити рибу, тому в Польщу взяв з собою спінінг Protocol довжиною 1,5 м. який складається в довжину 20 см (найкращий для мене варіант для далеких подорожей) та котушку Line Winder EP2000. Поплавок я поставив 0,5 гр., основна волосінь 0,25 мм, поводок 0,14 мм. Снасть вийшла груба, але в мене не було можливості брати свої основні вудки, якими я ловлю на Україні.
Отже, сьогодні вирішив перевірити копаку на рахунок активності риби, оскільки з четверга була тепла і сонячна погода. За насадку використовував білого черв’яка, нажаль червоного не вдалося знайти, а мотиля чи опариша тут взагалі нереально відшукати.
Ранки тут ще прохолодні, тому на копанку прийшов в 12 годин. Закидати поплавок в такий сильний вітер було незручно, декілька разів він залітав в очерет. Але за декілька хвилин після рибалки мій поплавок повело в сторону і притопило. Підсікаю і ось він красень карась на березі вагою до 200 грам.
Наживляю свіжого черв’яка і знову покльовка з притопленням поплавка. Спочатку думав, що клюнув маленький карасик, але коли підвід рибу до берега, то побачив, що це верховодка «на лодоню». Вона слабо сіла на гачок і впала спочатку на край берега, а потім успішно зіскочила в водойму і втекла. Більше риби я не піймав, хоча покльовки були, але це гралася тюлька, яка смакувала червяком. Міняв місця на копанці та глибину, але риба мовчала. Так посидів я на березі 2 години і на цьому рибалку завершив. Сьогодні зварю собі маленьку каструльку ухи з карася і надіюся, що з кожним днем активність карася буде рости і кількість покльовок збільшиться.
--------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Готуємо салаку з овочами в томатному соусі

Опариш в домашніх умовах

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры