Мої рекорди в ловлі риби за 10 років

10 років тому в далекому 2007 році я вирішив серйозно зайняти рибалкою, а саме спінінговою ловлею. Звісно крім спінінгової ловлі, активно ловлю рибу літньою мормишкою або бічним кивком та поплавочним вудилищем. Донна ловля риби в мене йде на останньому місці, але інколи люблю половити карася на снасть резинку та коропа донками. Також дуже подобається зимова рибалка.
Отже ось такі рекордні риби я піймав за останні 10 років в водоймах України.
Мій топ 5 трофейних щук
1. Щука вагою 2,723 кг, була зловлена в селі Холонів спінінгом на китайський воблер 3 вересня 2009 року. Свою трофейну щуку я піймав з берега. Ця риба поки сама найбільша, яку я зміг піймати.
Моя рекордна щука
Моя рекордна щука
3. Щука вагою 2,336 кг, була зловлена в річці Гнила Липа спінінгом з берега на воблер Yo-Zuri Crystal Minnow 23 липня 2013 року.
Моя рекордна щука
4. Щука вагою 2,226 кг, була зловлена в селі Холонів спінінгом з берега на твістер 23 квітня 2011 року.
5. Щука вагою 2,075 кг, була зловлена в річці Гнила Липа спінінгом з берега на віброхвіст 15 серпня 2010 року.
Моя рекордна щука
6. Ця щука не входить в топ 5 мої трофейних риб, але оскільки я піймав її на свій саморобний воблер – вирішив внести і її в цей список. Щука 1,989 кг, була зловлена в селі Холонів спінінгом з берега на саморобний воблер 6 листопада 2011 року.
Моя рекордна щука
Моя рекордна щука
Мій топ 5 трофейних окунів
1. Окунь вагою 561 гр, був зловлений в селі Холонів спінінгом з берега на воблер Yo-Zuri L-Minnow 5 жовтня 2011 року.
Мій рекордний окунь
2. Окунь вагою 506 гр, був зловлений в річці Гнила Липа спінінгом з берега на секретну спінінгову приманку 14 червня 2010 року.
Мій рекордний окунь
4. Окунь вагою 407 гр, був зловлений в річці Гнила Липа на бічний кивок (літня мормишка) з берега 2 квітня 2011 року.
5. Окунь вагою 400 гр, був зловлений в селі Холонів спінінгом з берега на твістер 14 липня 2009 року.
Мій топ 5 трофейних коропів
Мій рекордний короп
2. Короп вагою 981 гр, був зловлений в селі Холонів на донку з берега 6 червня 2010 року.
Мій рекордний короп
3. Короп вагою 917 гр, був зловлений в річці Гнила Липа на бічний кивок (літня мормишка) з берега 30 вересня 2012 року.
4. Короп вагою 824 гр, був зловлений в річці Гнила Липа на бічний кивок (літня мормишка) з берега 4 жовтня 2012 року.
5. Короп вагою 776 гр, був зловлений в річці Гнила Липа на бічний кивок (літня мормишка) з берега 27 квітня 2013 року.
Мій рекордний короп
Мій топ 3 трофейних амурів
1. Амур вагою 1,18 кг, був зловлений в річці Гнила Липа поплавцевою вудкою з берега 30 квітня 2013 року.
2. Амур вагою 587 гр, був зловлений в річці Гнила Липа на бічний кивок (літня мормишка) з берега 4 жовтня 2012 року.
3. Амур вагою 534 гр, був зловлений в річці Гнила Липа поплавцевою вудкою з берега 16 квітня 2011 року.
Мій топ 3 трофейних карасів
1. Карась вагою 909 гр, був зловлений в річці Гнила Липа на бічний кивок (літня мормишка) з берега 25 березня 2010 року.
Мій рекордний карась
2. Карась вагою 457 гр, був зловлений в селі Мирне зимовою вудкою з льоду на мормишку з мотилем 5 лютого 2017 року.
Мій рекордний карась
3. Карась вагою 389 гр, був зловлений в селі Колодежи зимовою вудкою з льоду на мормишку з мотилем 7 грудня 2014 року.
Мій рекордний карась
Мій топ 3 трофейних линів
1. Лин вагою 530 гр, був зловлений в річці Гнила Липа на бічний кивок (літня мормишка) з берега 14 вересня 2012 року.
2. Лин вагою 384 гр, був зловлений в річці Гнила Липа на бічний кивок (літня мормишка) з берега 14 вересня 2012 року.
3. Лин вагою 287 гр, був зловлений в річці Гнила Липа на бічний кивок (літня мормишка) з берега 21 квітня 2010 року.
Мій топ 2 трофейних головнів (кленів)
Мій рекордний клень
2. Головень (клень) вагою 210 гр, був зловлений в річці Іршавка спінінгом з берега на блешню вертушку Mepps Aglia Long 14 липня 2013 року.
Мій рекордний клень
Мій топ 2 трофейних форелей
1. Райдужна форель вагою 308 гр, була зловлена в річці Гнила Липа на бічний кивок (літня мормишка) з берега 4 квітня 2010 року.
Моя рекордна райдужна форель
Моя рекордна струмкова форель
Ось такі трофейні риби я піймав за своє життя. Звісно, рекорди маленькі в порівнянні з досвідченими рибаками, але рибалка як відпочинок мені подобається. Тому надіюся, що нових трофеїв довго чекати не прийдеться.
А які рекордні риби ви ловили? Пишіть про свої досягнення в коментарях до статті.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish  

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Смажена риба в'юн

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Правила риболовлі в Чехії, чи потрібна ліцензія для рибалок

Приготування заливної риби

Опариш в домашніх умовах