Звіт за 12 лютого – рекордний окунь з льоду

Сподобалася мені рибалка на секретній річці 9 лютого і в 7 годин ми вже на льоді. План рибалки такий: пробую ловити окуня на блешню і дивитися за рибаками, можливо почне клювати плотиця чи краснопера. Десь за пів години в мене удар і практично без боротьби з 3-х метрів я витягую красеня окуня вагою 440 грам. Це мій найбільший окунь з льоду, радості – повні штани.
Початок є, але риба не активна і її треба шукати. Нажаль, окунь більше не клював, але вдалося знайти плотичку. Правда тільки на лід достали 3 рибини, як рибаки моментально оббурили місце кльову і за 15 хвилин плотиця перестала клювати. Потрібно терміново навчитися ловити рибу і ховати її в ящик так, щоб ніхто цього не помічав.
Сьогодні було розставлено близь 100 жерлиць і я бачив тільки один раз, як рибак біг жерлиці.
Плюсова температура в середині лютого і швидше за все, що в березні всі водойми в окрузі будуть без льоду.
Нарешті цього зимового сезону я піймав хорошу рибу, по крайній мірі в наших краях окунь за 200 грам – це вже рідкість.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог http://fishingukraine.blogspot.com - I loveto fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Смажена риба в'юн

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Правила риболовлі в Чехії, чи потрібна ліцензія для рибалок

Приготування заливної риби

Опариш в домашніх умовах