Звіт за 31 травня 2014 року

Сьогодні знову цілий день падав дощ. На цей раз я влаштував дуель між саморобною коливалкою і ріджем 35.
Нажаль між приманками вийшла нічия, оскільки я не піймав на них жодної риби, хоча покльовки і сходи були як на мікро-коливалку, так і на воблер.
Після дуелі в бій пішла вертушка маніячка, на яку був схід головня. Мені надоїло експериментувати і я зарядив бебі про і мені ще вдалося піймати 3 голавлики: один на окраїні міста
2 інших за містом
Мені просто не віриться, що в цьому місці немає риби, але скільки я тут не закидав свій воблер, покльовки не отримав.
Завтра буду ловити на поплавочну вудку мирну рибу, хочеться знайти подуста, якого за словами місцевих рибаків в річці дуже багато.
-------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

  1. Що за колір в ріджа 35 на першому фото? Це оригінальний японський воблер чи китайська підробка?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Колір воблера L-020. Купляв в Україні, але на коробці багато японських ієрогліфів, тому думаю що цей ридж 35 виготовления для япоського ринку.
      Через дурне минулого року обірвав його на річці - нажаль спасти риджа не вдалося

      Удалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Котлети з ікри коропа або сазана

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Ловля карася в березні

Правила риболовлі в Чехії, чи потрібна ліцензія для рибалок

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры