Звіт за 13 травня 2014 року

Цього дня вирішив половити окунця на ультра-лайтові приманки. В 16.30 приїхав на зарослий ставок і розпочав рибалку з зарослого міляка. Зразу піймав окунця на вертушку вагою 50 грам. Аж дивно, на цьому ставку такі «великі окуні» рідко попадаються.
На протязі 2-х годин я ще виловив декілька мікро-окунців на вертушки і пішов перевірити місце в районі дамби. Розпочав з пляжу, в воду полетів зелени твістерок і я почав простукувати дно. Спочатку в мене зійшов мікро-окунець. Наступна покльовка була дуже потужна. Я навіть спочатку подумав, що це карпик. Риба досить сильно пручалася і на спінінг з тестом 0-10 гр. з нею було приємно боротися. Десь 2 хвилини проходила боротьба, і біля берега, вже замученого я побачив красеня окуня. Таких окунів на цьому ставку я ще не ловив.
Дома вага показала 333 грами і це рекордний окунь в цьому сезоні на спінінгову снасть. Після такої покльовки я пробив дно в районі дамби і пляжу, але більше таких сильних покльовок не було.
 ------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Готуємо салаку з овочами в томатному соусі

Опариш в домашніх умовах

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры