Звіт за 31 серпня 2014 року

В неділю вирішив відпочити від спінінгової ловлі та половити маховою вудкою білу рибу. В суботу накопав червоних черв’яків, переглянув волосіні, поплавки, гачки для махової вудки, оскільки вже давню нею не ловив і на всякий випадок приготував ще спінінг. В неділю на річку я приїхав в 15.00 год. зібрав вудку, поплавок взяв трабукко 3 гр. подарований мені на фестивалі в місті Рівне, наживив червоного черв’яка і чекаю на покльовку.
Першу покльовку проспав, але наступну не пропустив. Вчасно підсік рибу і на гачку опинився окунець 5 грам. Я його навіть не хотів фотографувати і зразу відпустив додому в річку. Більше покльовок на цьому місці не було і я пішов річкою в пошуках риби. Виходило так, що з одного місця ловилася одна риба і я знову міняв місце. Спочатку клюнула густерка.
Далі плотичка зірвалася з гачка під самим берегом. Береги річки зарослі і 7-метровою вудкою дуже зручно ловити. Правда, якщо клюне велика риба (від 300 гр.), прийдеться з нею поборотися і обов’язково скористатися підсаком. Сьогодні трофейна риба не клювала, але мені вдалося знайти місце на річці, де «проскакували» карасі до 100 грам та дрібні йоржики.
Близько 18 години на поверхні річки побачив як окунь почав ганяти верховодку. Риба перестала клювати на поплавочкну вудку, а нове місце мені шукати не хотілося.
Збираю спінінг в надій половити активного окуня. Дивно, але хоча окунь ганяв малька, моїх приманок він атакувати не хотів, хоча місце я обкидав 35 ріджем в 3-х кольорах та мікро-вертушками меппс та маніячкою. До вечора я ще пробував піймати щуку на воблери та коливалки, але все без результату. Неділя – вихідний день і в процесі рибалки біля мене проходили спінінгісти, які також цього дня нічого не піймали.
Відпочинок вдався, додому взяв декілька карасиків для кицьки. Можливо ще вдасться за декілька днів відпуску піймати щуку або крупного окуня.
--------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Смажена риба в'юн

Готуємо салаку з овочами в томатному соусі

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Опариш в домашніх умовах