Відкриття спінінгового сезону – 08.01.2014

Зима повинна бути зимою: мороз, сніг і холод. А виходить, що на новий рік приходиться «місити» болото, а не милуватися красивим засніженим містом, де все сміття заховано під снігом.
Ну що ж, прогноз погоди на сьогодні обіцяв сонячний день (а насправді на протязі всієї рибалки падав дощ) з температурою 8 градусів тепла я і вирішив пройтися річкою зі спінінгом – відпочити, перевірити нещодавно куплені воблери і якщо дуже повезе – навіть щось впіймати.
В 11 годин я був вже на річці, зібрав спінінг і почав ловити на воблер «Kosadaka Ion XL», але покльовок не було. Гра воблера мені сподобалася, думаю він ще покаже себе за кращої погоди. Далі в бій пішла вертушка «Маньячка Поліглот № 1» і на неї також не було покльовок.
Вирішую перебратися на канал і зробити декілька закидів на джерелі. Поїхав на велосипеді навпростець і попав в таку грязюку, що колеса в велосипеді не крутилися.
На джерелі риба також клювати не хотіла і я вирішив пройти річкою до асфальтованої дороги і їхати додому. Половину маршруту по річці вирішив обловити вертушкою «Меппс аглія лонг № 00», де я також не отримав жодної покльовки. Іншу половину маршруту я ловив на воблер «Strike Pro Archback 35SP» і вже в самому кінці маршруту мій воблер атакувала щучка вагою приблизно 200 грам.
Спінінговий сезон відкрито, але я чекаю морозів. Зима на дворі і «місити» болото мені вже надоїло.
Снасті, які я використовував на рибалці:
Спінінг:
Shimano Catana CX 240L та тестом 3-14 гр.
Катушка:
Line Winder EP1000
Шнур:
Power Pro 0,1 мм.
Приманки:
Воблери:
Kosadaka Ion XL, колір PSSH;
Strike Pro Archback 35SP, колір 604-264 та EG-125E
Блешні:
Маньячка поліглот № 1, мідь;
Меппс аглія лонг № 00, срібло та золото.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Ловля верховодки

Приготування заливної риби

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Опариш в домашніх умовах