Мої рекорди серед пійманих риб в 2013 році по відкритій воді

Сьогодні попробую згадати свої рекордні улови в цьому році. Ловлю в основному на малих річках з глибиною до 3-х метрів та ставках, інколи вибираюся на озера та водосховища.
Так вийшло, що відкритої води я добрався в середині квітня. Я люблю ловити в основному спінінгом, але щука відпочивала після нересту, тому я вирішив розпочати сезон по відкритій воді з літньої мормишки.
1. В кінці квітня я піймав найбільшого коропа вагою 776 грам. Риба була піймана на малій річці на червоного черв’яка. Ловив я тоді на 6-метрове вудилище фірми «New Hunter» з кільцями і боковим кивком. Волосінь використовую товщиною 0,14 мм, тому з коропом я боровся приблизно 5 хвилин. Мормишка в мене була саморобна, яку виготовляє місцевий майстер з латуні і міді. Рибу брав без підсака, коли короп замучився, я його відняв на гору, дав «подихати свіжим повітрям» і підвів до берега. Рибу брав руками, так як місце ловлі було на не високому березі.
2. 30 квітня на тій же самій малій річці я піймав амура вагою 1,180 кг. На цей раз я використовував болонське вудилище «Flagman Winner bolo» довжиною 4 метри. Основна волосінь – 0,2 мм, поводок – 0,16 мм. Поплавок використовував з огруженням 3 гр. Амур клюнув на парену пшеницю і боротьба з ним тривала до 10 хвилин. Амура я «замучив» так само як і коропа, дав «подихати свіжим повітрям» і підвів до берега. Рибу брав підсаком.
3. В середині травня я піймав найбільшого в цьому сезоні окуня вагою 309 грам на малій річці в центрі села. Піймав я його спінінговою снастю на воблер фірми «Fertner», якому я мусив приклеїти нову лопатку, що була зламана по моїй вині. Нажаль, більш крупних окунів в цьому сезоні  я не ловив.
4. Літом їздив відпочивати в Закарпаття і в районі міста в річці піймав найбільшого кленя вагою 210 грам на вертушку «Mepps Aglia Long № 00». Не дивлячись на малу вагу, риба боролася досить пристойно.
Також в Закарпатті на тій же річці я піймав жереха вагою 180 грам на воблери «Pontoon 21 Cheerful» і «Strike Pro Baby Pro». Кленя в річці багато і він клює навіть в межах міста, а ось жерех клював за межами міста.
Я просто влюбився в рибалку на Закарпатті та Івано-Франківській області. Природа, шум річки – забуваєш про все на світі, закид приманки під кущ і практично зразу покльовка риби.
5. Як це не дивно, але найбільшу щуку в цьому сезоні я піймав кінці липня. Рибалив я на малій річці за межами міста. Знайшов заплаву, яка заросла водоростями і місця для проводки приманки практично не було. Поставив «YO-ZURI Crystal Minnow» довжиною 11 см. і почав вести приманку 2 ривки – пауза. Так на одні з пауз як «вдарила» щука, я чуть не впав від несподіванки. Боротьба тривала 5 хвили і я завів щуку в підсак. Вага показала 2,336 кг. Досить н поганий трофей для малої річки.
31 липня на тій самій заплаві я піймав щуку 1,983 кг. на воблер «Phoenix».
На початку серпня мені вдалося зловити щуку вагою 1,824 кг. на коливалку похожу на «Атом» виготовлену в СССР.
Нажаль з середини серпня до середини жовтня я не їздив на рибалку, тому пропустив самий найкращий час для ловлі щуки і окуня.
В середині травня піймав щуку вагою 504 грама на саморобний воблер, який я зробив з дерева.
6. В кінці жовтня на малій річці я піймав найбільшого в цьому сезоні лина вагою 223 гр. Ловив я тоді на 6-метрове вудилище з боковим кивком. Лин клюнув на червоного черв’яка.
Вся рекордна риба цього сезону була піймана з берега.
------------------------------
Копирование материалов разрешено только из согласия автора с ссылкой на блог http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Рецепт засолки ікри окуня

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Ловля верховодки

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры