Спінінгова ловля на малій річці за 09.11.2013 р.

В суботу вирішив прогулятися зі спінінгом на маленькій річці недалеко від дому. На рибалку приїхав в 10 годин, зібрав спінінг і почав ловити на білий віброхвіст фірми Relax довжиною 8 см. На одному місці довго не затримувався. Так змінюючи місце за місцем я отримав покльовку. На дворі пізня осінь і окунь  вагою 180 грам атакував мій 8-ми сантиметровий віброхвіст.
Змінивши ще декілька точок ловлі я поміняв віброхвіст на блешню коливалку фірми Condor вагою 11 грам і довжиною 5 см. Пройшовши приблизно пів кілометрів річкою покльовок на коливалку не було і я поставив воблер Kosadaka Inborn (колір CNT, модель XS 60 F). Нажаль на нього я отримав тільки 1 удар хижої риби. Зміна приманок на точні не принесла покльовки хижачки, мабуть вкололася гачком воблера. Нажаль осінній день короткий і потрібно було збиратися додому. Тому на останню перспективну точку я вирішив «обстріляти» воблерами (Kosadaka Inborn, Salmo Perch та YO-ZURI Crystal Minnow), силіконом (віброхвости релакс та маннс та твістери релакс) та коливалками (кондор, спінекс та якась блешня з часів СССР). Нажаль покльовок не було і я поїхав додому.
На протязі всієї рибалки падав дрібний дощик, тому прийшлося вдягнути рибацький плащ. Мабуть через таку погану погоду на протязі суботньої рибалки я зустрів тільки одного риболова, який піймав декілька карасиків на поправочну вудку.
Снасті, які я використовував на рибалці:
Спінінг: Golden Catch Sprinter довжиною 2.70 м. та тестом 10-30 гр.;
Катушка: Line Winder EP2000.;
Волосінь: Globe 0,25 мм.
Приманки:
Воблери:
Kosadaka Inborn колір: CNT модель: XS 60 F;
Salmo Perch колір: HP (Hot Perch) модель: PH8F;
YO-ZURI » Crystal Minnow колір: HBL (Holographic Black) модель: F7.
Силікон: віброхвисти і твіст ери фірми Relax (Релакс).
Блешні: коливалки СССР, Condor, Spinnex.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Рецепт засолки ікри окуня

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры