Моя покупка, про яку я мріяв 3 роки)))

Сьогодні я отримав новий спінінг Graphiteleader Calzante EXGOCAXS-732UL-T про який мріяв 3 роки. В нашому магазині спінінгів такого класу не продають та і в обласному центрі спінінгів цієї фірми також не було. Прийшлося купувати його через інтернет-магазин. Спінінг мені запакували в картонну трубу, щоб при пересилці не зламався і зразу після рибалки я пішов його забирати.
Радості повні штани. Спінінга такого класу в мене ще не було та і самим дорогим вудилищем, яким я ловив  - був фаворітовський блю бьорд (синя пташка) 0,5-5 гр. Попросив зробити декілька закидів в риболова на одному з ставків. Ну що ж, достаю з картонної труби вудку. Ось такий чохол для спінінга графітлідер кальзанте
Достаю спінінг з чохла. Ніколи не замічав, що на першому кільці дорогих спінінгів висять бірки про товар.
Довго думав яку модель кальзанте вибрати і зупинив свій вибір на спінінгу з тубулярною вершинкою. Адже цим спінінгом буду ловити не тільки мікроджигом, а й мікро-воблерами, вертушками та коливалками. Спінінг з солідною вершинкою боявся купувати, адже товщина вершинки діаметром 0,6-0,8 мм мене просто лякає.
Ручка та катушкотримач спінінга VSS, де написано, що спінінг зроблений в Китаї)))
Ну і на завершення на бланку назва самого спінінга та його модель
Їду завтра з кальзане на ставок перевіряти його в дій. Правда потрібно для нього ще купити котушку, але це з часом. Покладаю великі надії на цей спінінг і вже не дочекаюся літа, щоб поїхати з ним ловити головня та жереха на річки Закарпатської та Івано-Франківської областей.
Пропоную почитати інші мої статті на риболовну тематику, переходьте по ссилці і приємного вам читання.
--------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Котлети з ікри коропа або сазана

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Ловля карася в березні

Правила риболовлі в Чехії, чи потрібна ліцензія для рибалок

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Готуємо салаку з овочами в томатному соусі