Звіт за 28 травня 2014 року. Ловля на річці Іршавка

Після ловлі на річці Ільничка я пішов на квартиру пообідати. До вечора ще багато часу і я вирішую перевірити річку Іршавка, яка є значно ширшою, як річка Ільничка. Практично зразу ловлю голавлика на лодоню на «бебіка» і вирішую пройти річку трішки крупнішими воблерами. Ставлю «джакалівського чабіка» і після зміни кількох як мені здавалося перспективних місць ловлю ще одного маленького кленя.
Більше покльовок на «чабіка» не було, так само як і на «ріджа 35», «смітовського каміона», глибоководного «іона від косадаки», «йо-зуріка л-мінноу» 33, та 44, вертушки меппс аглія лонг № +1 золотого кольору, та № 00 срібнго і вертушки маніячки. Мовчали також і мої мікро-коливалки. Зате воблера «бебі про» час від часу радували мене покльовками кленя, макс вага якого сьогодні була до 150 грам. Фото риби не робив, б вже надїло фотографуваи малечу та і не хочеться добавляти одноманітні фотографії з воблерами від «страйк про».
За неповний день рибалки я піймав 23 голавля, трофейв не було, але було дуже багато покльовок.
Дивно, але сьогодні клень погано клював і в полавочників, які ловили цю рибу на поплавочну вудку на черешню.
--------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Котлети з ікри коропа або сазана

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Ловля карася в березні

Правила риболовлі в Чехії, чи потрібна ліцензія для рибалок

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Готуємо салаку з овочами в томатному соусі