Відкриваю посилку з Китаю! Китайські окуляри VIAHDA

Так сталося, що мої поляризаційні окуляри для рибалки поламалися і потрібно було купити нові. За свою риболовну кар’єру я зносив 2 пари фірмових поляриків і цього разу вирішив зекономити і замовити поляризаційні окуляри на китайському сайті Аліекспрес. На час замовлення окуляри вартували 8,78 доларів, але з 2-ма купонами я заплатив 6,78 доларів. 19 травня я зробив замовлення, і практично через 1 місяць, а саме 13 червня я отримав свою посилку.  Кур’єр приніс посилку додому і вручив мені в руки. Отже дивимося що в середині.

Я не заказував чохол для окулярів, тому в посилці має бути коробка від окулярів, поляризаційні окуляри з жовтими лінзами, серветка для протирання лінз, матерчатий чохол для окулярів та картинка для перевірки окулярів на рахунок поляризації.

Як не дивно, останнього елементу, а саме картинки не було. Мене це зразу насторожило, «пахне» бракованим товаром.

Матерчатий чохол приємний на дотик. Користуватися ним не буду, бо від старих фірмових окулярів маю 2 чохли.

Дістаю окуляри з пакетика. Неприємного запаху від пластика немає. Якість пластмаси оправи окулярів мені не подобається. Нагадує блискучу пластмасу від дешевих китайських іграшок. А ось лінзи в окулярах дуже тонкі. Таке враження, що це не пластикові лінзи, а декілька шарів плівки, які клеять на екран телефону.

Дужки окулярів на вигляд міцні. Петлі, які кріплять дужки до оправи приклеєні, а не залиті в пластик. Побачу скільки вони витримають.

Зайшов в магазин по продажу окулярів і перевірив поляризацію лінз на спеціальній картинці. Мої колишні полярики показували рибу в чорному кольорі, а ці окуляри показують жовту і то її ледве помітно.

Вибирав окуляри по відгуках і кількості замовлень. Практично всі покупці хвалили цей товар, а мені прислали браковані окуляри. Скупий платить двічі. Цього разу вирішив не переплачувати за фірмові поляризаційні окуляри і купити їх в Китаї, в підсумку гроші на вітер. А у вас були невдалі покупки в закордонних інтернет-магазинах? Пишіть свої випадки в коментарі до відео.

Мої сторінки в соціальних мережах: ● InstagramFacebookГрупа Facebook
========================
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Правила риболовлі в Чехії, чи потрібна ліцензія для рибалок

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Запікаємо філе коропа в духовці

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Смажена риба в'юн

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры