Відгук про балансири Strike Pro Ice Baby

Нещодавно став володарем балансирів Strike Pro Ice Baby і сьогодні хочу поділитися своїми першими враженнями. На початку нинішнього зимового сезону я дійсно повірив в балансири. Раніше, я теж на них ловив і досить результативно, але ніколи не вірив у те, що на балансири можна результативно ловити дрібного окуня, нарівні з блешнею. Це дійсно стало для мене відкриттям. На початку цього зимового сезону, я замовив собі декілька балансирів в дрібних розмірах як раз таки для окуня.
Заказав собі 2 балансири довжиною 2,4 см та вагою 5,5 гр. Як тільки прийшло моє замовлення, я першим ділом поїхав тестувати балансири Страйк Про Айс Бебі. Для такого тесту у мене є дуже гарне місце, де окуня шукати особливо не доводиться, він завжди там є, та і розмір підходящий. Я не просто так згадав розмір окуня. Моєю метою було зловити саме дрібного окуня і не по 1-2 штучки з лунки, а активно ловити його. В моїй маленькій колекції балансирів вже є Рапала довжиною 2 см яка гарно спокушає окуня на покльовку, ось тепер перевірю в дії балансири Страйк Про.
Звичайно, дрібна блешня все одно виграє у балансира по кількості покльовок, але інколи хочеться нових відчуттів в зимовій рибалці.
У тому місці, де я почав тестувати даний балансир, глибина не перевищувала 2,5 метра, на дні була трава, течія відсутня. Окуня довго шукати не прийшлося, він атакував балансир практично в кожній лунці. Як я вже і говорив, що такі дрібні балансири я шукав спеціально для ловлі дрібного окуня нарівні з блешнею. Під час ловлі на балансири я розумів, що на блешню зловив би більше. Швидко прокрутивши ситуацію в голові, я прийшов до висновку, що у балансира на підвісному гачку не вистачає крапельки, яскраво-червоного або отруйно-зеленого кольору. Крапля дуже впливає на кількість результативних покльовок при лові дрібного окуня. Вона позначає місце для атаки смугастого. Цей недолік дуже швидко виправляється зміною підвісного гачка, але якщо б я ловив великого окуня і моєю метою був би він, то я б навіть не змінював цей гачок.
За місяць ловлі на балансир Strike Pro Ice Baby, я не помітив якихось фішок або особливостей у даній моделі, вона просто ловить рибу. Мені самому дуже цікаво, що я буду думати про цю модель в кінці сезону, знайду якісь фішки в практичному застосуванні, які б збільшили результативність чи може бути щось ще. Про це ми поговоримо вже в березні, по останньому льоді. Цікаво чи обловить балансир Страйк Про Айс Бебі довжиною 2,4 см балансир Рапала Джиггігн Рап 2 см.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Смажена риба в'юн

Готуємо салаку з овочами в томатному соусі

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Опариш в домашніх умовах