Мій перший бюджетний спінінг! Бюджетна телескопічна вудка! Telescopic Spinning Rod

Сьогодні хочу розказати про своє перше спінінгове телескопічне вудилище яке мені подарували ще 20 років назад. А ви пам’ятаєте своє перше вудилище? Вудки з ліщини та бамбуку не рахуються. Спінінг подарували з котушкою, але в цьому відео не буду про неї розказувати.

Отже спінінг називається Телескопік Спінінг Род, виготовлений він в Кореї і більше ніякої інформації на бланку спінінга немає. По відчуттям тест по приманкам приблизно 7-30 г. Це бюджетне вудилище довжиною 2 м та вагою 114 г. Коли брав цей спінінг після ліщинових та бамбукових вудок, практично не відчував його ваги.

Кільця спінінга невідомої фірми в якісному пластмасовому каркасі. За 20 років пластмасовий каркас не розлетівся і всі поломки кілець були з моєї вини. В підсумку купив нові кільця в риболовному магазині і примотав до спінінга.

Коли почав використовувати цей спінінг по його призначенню – примотав саморобний хук кіпер.

Ручка спінінга виготовлена з ева і за 20 років вона не розлетілася. Можливо тому вудки в яких ручка виготовлена з еви мені більше подобаються чим з корка.

Котушкотримач на 2-х гайках, іноді під час ловлі одна гайка відкручується, тому час від часу перевіряю чи не відкрутилася вона.

Моя риболовна кар’єра розпочалася з ловлі риби поплавцевими вудками, тому на цей спінінг я поставив ковзаючий поплавець і ловив карасів, плотиці та окунів. В порівнянні з ліщиновими та бамбуковими вудками довжиною 2-4 метри, ловити цим спінінгом було одне задоволення.

Десь через 2-3 роки почав використовувати цей спінінг не тільки для ковзаючого поплавця, а і для ловлі риби на донку. Тоді мені вдалося піймати своїх перших коропів та амурів.

В 2007 році я вирішив зайнятися спінінговою ловлею і цей спінінг подарував мені приємні моменти під час покльовок окуня, щуки та головня.

Сьогодні використовую спінінг Телескопік Спінінг Род для ловлі на блешні коливалки та вертушки, воблери довжиною 11-13 сантиметрів. Інколи ловлю джерками, але закиди стараюся робити плавними.

До речі, найбільшу щуку цього року вагою 1,9 кг піймав саме цим спінінгом. Клюнула вона на воблер довжиною 13 сантиметрів.

Чому я вирішив показати і розказати про цей спінінг. По-перше, приємні спогади з моїх дитячих рибалок і відповідно кожний глядач пригадає свої перші телескопічні або штекерні вудки. По-друге, в порівнянні з ліщаками чи бабучками, ми так називали вудки в дитинстві, своїм спінінгом я міг закинути ковзаючий попавець на 20-30 метрів, що дозволяло обловити місця як біля берега – так і на дальній дистанції.

А ваше перше бюджетне штекерне або телескопічне вудилище дожило до сьогоднішнього дня? Пишіть в коментарях до відео.

=========================
Мої сторінки в соціальних мережах: ● InstagramFacebookГрупа Facebook

=========================
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Котлети з ікри коропа або сазана

Смажена риба в'юн

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Запікаємо філе коропа в духовці

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Правила риболовлі в Чехії, чи потрібна ліцензія для рибалок

Дивний воблер для щуки за 12 центів або 4,58 гривень! Дешевий воблер на рибалку для ловлі щуки