Мікроджиг по-простому

На каналі відео на теми: рибалка, подорожі, активний відпочинок і реплєї гри World of Tanks. Буду радий новим підпищикам і вдячний за лайки та коментарі.
Так склалося, що на даний момент я не експерт по трофейній рибі, але це мене не зупиняє і насиченість рибальськими емоціями я знайшов в моєму улюбленому окуні та мікроджигу. Мій опус про те, як я вчився ловити в цьому напрямку. Які висновки зробив, як прийшов до помірної витрати грошей на своє хобі і навчився не засмучуватися через порожні покупоки. Зрештою, став отримувати задоволення від полювання за окунем за допомогою витончених вудилищ і силіконових приманок.
До суті ...
Лящ на мікроджиг
Якщо Ви, в більшості випадків, переслідуєте мету зловити хоч щось і гордо сфоткати це щось, а потім викласти в Інтернет або ще гірше притягти додому - то можливо Ви мене зрозумієте, чому я почав з мікроджига.
Це результативно, це емоційно, це модно!
Припустимо, Ви рибальський, як би, естет, мінімаліст чи раціоналіст. Вам не подобається даремно витрачати гроші і час, але любите результат від спінінга риболовлі і витонченість, делікатність снасті. Чи не хочете тягати на собі кілограми свинцю і снастей або просто нема за що все це купити, що як би основна причина, то можливо Вам буде цікаво цей напрям.
Роздуми про комплектуючі окуневих снастей
Особисто я, побачивши цінники на спінінги в магазині часто хочу задати питання: «Ви в своєму розумі? Я ж не ікряних осетрів збираюся ловити!». Якщо у Вас таке ж відчуття - вітаю, ультралайтові окуневі палки-ковирялкі - це для Вас (Adams Microflex, Flagman Farefly, Kingfisher Micro Jig, Zemex Spider Pro і т.д.). З першого погляду все просто і не дорого, навіть витратні матеріали дешевші, якщо підходити з розумом. Китайський хлистик за 1000 грн. з тестом від 0 до 10 грам, задовольнить Ваші початкові потреби в дієтичному смугастому продукті і при вдалому збігу обставин порадує якими ніякими трофеями.
Беріть вудилище те, що подобатися і на що вистачає грошей, але врахуйте, Ви все одно зламаєте, продасте або втопите (та й таке буває) свою снасть. І взагалі, зламати вершину ультралайта - це як невинність втратити, через це повинен пройти кожен, в буквальному сенсі пройти по ній (вершинці). Можна все життя з одним спінінгом проходити, але в чому тоді кайф? Як тоді розвиватися, до чого прагнути? Я б не рекомендував займатися таким збоченим заняттям як відновлення зламаних вершинок на бюджетних вудилищах, за підсумком вийде як вартість нового спінінга, а потім, раптово, одна невдала петля шнура і ремонт доведеться починати заново.
Далі питання ще більш насущне, про котушки. Упевнений, котушки в межах вартості Вашого вудилища, складуть відмінний тандем для ловлі надлегкими свинцевими приманками. Тут очевидно, якщо втопити спінінг, отже потоне і котушка, але що якщо Вам так не пощастить і ви продовжите освоєння мікроджигу? Які ризики крім фізичної втрати? Поломка під час використання? Не парся, за останні роки кількість трофейних рибальських екземплярів суттєво зменшилася. Так що, якщо Ви рибалите не на платниках або матковому ставку рибгоспу, переживати що кілограмовий окунь зірве Вам фрикціон або раптово заклинить головну пару, не варто. А якщо і зірве, Ви тільки уявіть, яка це буде історія для Ваших друзів. І саме це змусить Вас діяти далі. Все що може зламатися, в таких котушках, зламається відразу, а якщо ні, Ви будете далі успішно ними користуватися. Бюджетні котушки, такі бюджетні, що і вимагати від них нічого не варто. Перевірити якість наперед, на жаль не можна, навіть в котушках за 10 000 грн. через пару рибалок, можуть з'явитися люфти, ніхто не застрахований.
Але диявол криється в дрібницях, вірно? Шнур (до 6 Lb), шок-лідер чи поводок (флюрокарбон або моноліска від 0,12 до 0,18 мм), застібки (на любителя), грузики (1,5, 2,3 грама), гачки (за умовами, 8-10 номер, наприклад), приманки в кінці кінців! Ось тут доведеться пробувати і помилятися. Ринок пропонує величезну різноманітність витратних матеріалів, а слово видатковий, має на увазі часту заміну чи втрату. Саме тут Ви і просадите всі накопичені непосильною працею, заощадження. Кожному своє, звичайно, але потрібно враховувати, що погані гачки - прикрий схід. Грубий, товстий дешевий шнур не по тесту вудилища – «я не встиг підсікти», «приманка не летить», «я не «чую», «не бачу клювань». Китайські застібки - втрата того самого «трофея» і не можливість видерти з тієї ж китайської сітки свою улюблену приманку.
Загалом, все повинно бути збалансовано, надійно і при цьому не надто грубо. Використання вольфрамових вуханів, я за замовчуванням використовую шарнірний монтаж, звичайно додасть ще більш вишуканий вигляд Вашої снасті, але зробить більш болючим (фінансово) кожний наступний обрив. Ну а шок-лідер, він і в Африці шок-лідер, повинен бути пропорційний вашим бажанням, шнуру та умов лову. Я не використовую повідці сталеві або товсті флюрокарбонові при цілеспрямованої ловлі окуня. Можливість зрізу існує, але щука в прилові швидше приємна несподіванка, ніж закономірність. Довжина шок-лідера може коливатися від 30 см до 2.5 метрів і чесно кажучи різниця може і є, але не настільки істотна, щоб можна було за морочиться і визначати оптимальної довжини.
Якщо окунь їсть ...
Нижче мій ТОП-лист імбалансних приманок, які, на мій погляд, допомагають підвищити його апетит і обдурити зір. Говорити про особливості ловлі окуня на водоймах немає сенсу. Єдине, що потрібно від Вас, не стояти на місці і шукати те місце, де внутрішній голос скаже Вам: «Он туди, уздовж трави акуратно проведи! Тільки не зачепило, за що не будь, я тебе благаю!»
Я вважаю за краще натуральні або темні кольори у виборі приманок. Не можу стверджувати що це правильно, але можливо, в наших водоймах, імітація найбільш наближена до природної дає можливість більш успішно обманювати окатого і прискіпливого окуня. Приблизно розуміючи харчову базу окуня, можна припустити, що та чи інша приманка в певному кольорі буде найбільше схожа на повсякденне харчування. Пройдіться ввечері з ліхтариком по мілководдю і подивіться на комах та личинок які мешкають в даній водоймі. Подивіться в окуні, нарешті (в сенсі в шлунку тих щасливців, що Вам вдалося зловити)!
Висновок
Мій колега по захопленню, завзятий воблерятник і спинним мозком відчуває присутність щуки. Не раз він показував чудеса знань і інтуїції в пошуках місця, виборі приманок для щуки. Я завжди заздрив йому білою заздрістю, коли він при мені, майже на кожній рибалці, діставав з очеретів пристойних щук. Природно до ультралайту у нього було деяке упереджене ставлення. Конкуренцію мікроджигом, я йому скласти не міг, я ж поки не доріс, думав я. Але в той вересневий день я зробив його повністю. Як кажуть – «Рука бійців колоти втомилася» саме так я колов смугастих хижаків пристойних розмірів один за іншим, поки колега безуспішно намагався спокусити хоч щось на мінно, кренки, топ-вотер і т.д. Ефективність двох дюймової силіконової рибки була просто приголомшлива. До того ж, на одній з проводок, влетіла щука під кілограм. Як же я був здивований запасу потужності звичайного бюджетного вудилища з тестом до 4-х грам! За підсумком, після того дня ультралайт показав своє справжнє обличчя і зайняв гідне місце в арсеналі мого приятеля. Багато ще цікавих рибалок ми провели взаємно навчаючись я твічінг, а він мікроджигу.
І головне думати як окунь: будьте всюди, будьте активні, будьте простішими.
А якщо і окунь НЕ клює, то чіпляйте попла-поппер і відривайтеся по красноперці, але це вже зовсім інша історія.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Рецепт засолки ікри окуня

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры