Як я купував двосторонню пластикову коробку для воблерів на сайті flagman.kiev.ua

Цієї статті в моєму блозі не було б, якби працівники на сайті флагман відповідально ставилися до свої роботи. Також мало віриться, що моя скарга покращить сервіс інтернет-магазину Флагман і її менеджери будуть більш-якісно виконувати свою роботу.
Отже назбиралося в мене декілька воблерів від 100 мм. і з’явилося питання в чому їх возити на рибалку. Порившись в інтернеті знайшов пластикову коробку на сайті flagman.kiev.ua ще й скидка на товар була в розмірі 25% до свята Halloween.
29 жовтня 2015 року (четвер) в 13 годин зробив заказ на покупку коробки і вибрав спосіб оплати на картку Приват-банку. Розраховував, що отримаю свій товар в п’ятницю ввечері і на вихідні зразу протестую нову коробку для воблерів. В інформації заказу не було номера рахунку куди відправляти кошти і я написав лист менеджеру магазина флагман де мені сказали що за 20 хвилин відправлять номер рахунку. До кінця дня номер рахунку я не отримав і 30 жовтня знову пишу їм лист-нагадування. Відповідь отримав тільки 31 жовтня в суботу про те, що номер рахунку для оплати мені зможуть надіслати тільки в понеділок. Але в понеділок від флагмана знову нічого не прийшло. Я вже почав шукати коробку для воблерів в інших інтернет-магазинах і попутно читав відгуки від покупців аж в вівторок в 9.15 год. мені прийшла СМС від флагмана з номером рахунку та іншою сумою на оплату коробки. Зв’язався з менеджером який мені повідомив, що крім ціни на товар є ще додаткові комісії від Приват-банку. Не раз купував товари в інтернет-магазині і знаю, що коли переказую кошти на карточку продавця через термінал – Приват бере комісію 2 гривні, а коли здійснюю оплату через сервіс Приват24 – ніякої комісії немає. В підсумку комісія виросла аж до 6,6 грн. – вперше бачу таку комісію.
Повідомив менеджера, що оплатив товар і попросив надіслати мені номер накладної з Нової пошти. Добре хоч відправили коробку фзразу бо сьогодні зранку отримав номер декларації де на сайті Нової пошти побачив, що моя коробка має приїхати саме сьогодні 4 листопада.
На відміну від інтернет-магазину Флагман, нова пошта привезла мою коробку цілу і неушкоджену. Йду розкладати воблери і на вихідні якщо буде нормальна погода перевірю чи зручна ця коробка під час рибалки.
П.С. Від заказу товару до його отримання пройшло 7 днів. Цей рекорд магазину Флагман думаю, ще довго не буде побитий.
Пропоную почитати інші мої статті на риболовну тематику, переходьте по ссилці і приємного вам читання.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish    

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Котлети з ікри коропа або сазана

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Ловля карася в березні

Правила риболовлі в Чехії, чи потрібна ліцензія для рибалок

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры