Що я побачив за один день у Варшаві (5 жовтня 2014 року)

Випала мені нагода поїхати на один день у Варшаву, столицю Польщі і подивитися цікаві місця, якими славиться польське місто. У Варшаву я приїхав на автобусі на автостанцію «Західний вокзал – Заходня» (Dworzec Zachodni) в 7 годин ранку. Глянув на розклад автобусів, щоб знати, як спланувати свій день (на прогулянку містом в мене було 12 годин). Нажаль в мене не було з собою GPS-навігатора і путівника по Варшаві, але мав список місць, в які я мав попасти. Для початку я хотів поїхати в «Старе місто» і розпитав в дівчини полячки на зупинці на який трамвай (номер) мені потрібно сісти. Каси на зупинці не було, тому проїзний білет я хотів купити в шофера. 5 зупинок я їхав «зайцем» оскільки шофер взагалі мене не замічав, а контролерів як в нас в Україні в трамваї не було. Щоб не платити штраф за проїзд без білета виходжу з трамвая і вирішую перепитати в людей, чи в правильному я напрямку. На зупинці в далечині я замічаю Національнийстадіон у Варшаві імені Казімежа Гурського (пол. Stadion Narodowy w Warszawieim. Kazimierza Górskiego), який також є в моєму списку. Не довго думаючи прямую до стадіону і по дорозі фотографую будинок культури і науки, який в 1955 році Варшаві подарував Радянський Союз.
Перед річкою Вісла (стадіон Народовий знаходиться на іншому березі річки) захожу в Музей Війська Польського (Muzeum Wojska Polskiego) де на його подвір’ї стояли танки, літаки, гелікоптери та пушки.
Цього дня погода була просто чудова, мені залишилося перейти міст
і ось він стадіон, на якому проходили матчі Євро-2012.
Старе місто знаходиться на протилежному березі річки від стадіону, тому знову переходжу міст і милуюся красивою річкою Вісла.
Помічаю на березі річки спінінгіста, який ловить на блешню вертушку
та фідерістів, яким я по-доброму заздрю.
Ось такі трамваї
та автобуси їздять по Варшаві.
Красива вулиця з квітами, яка веде до старого міста.
Пам’ятник Миколі Копернику, який створив датський скульптор Бертель Товальдсен з бронзи.
Базиліка Святого Хреста - храм у Варшаві, розташований на вулиці Краківське передмістя.
Президентський палац також розташований на вулиці Краківське передмістя.
Пам’ятник Адаму Міцкевичу.
Палацова площа Варшави
Колона короля Сигізмунда – пам’ятник корою Сигізмунду III на площі перед королівським палацом.
Ось так просить гроші «панда» біля королівського палацу де багато туристів з різних країн світу.

Скульптура русалочки, яка була встановлена в 1855 році по ініціативі короля Владислава IV. Біля скульптури було багато туристів і мені потрібно було стояти в черзі, щоб сфотографувати один з найстаріших монументів Варшави.
Бронзовий дзвін, який я шукав в старому місті приблизно 20 хвилин
Погулявши старим містом вирішую піти подивитися на сад, який розташований на даху Варшавської бібліотеки. По дорозі замітив фонтан який мені сподобався і я його сфотографував.
Королівський замок у Варшаві.
Сад на даху бібліотеки також довго шукав, але все ж таки знайшов вхід.
По сходах піднімаюся на дах бібліотеки.
Цікаво, що сад на даху бібліотеки є найбільшим в Європі.
І тут сталася прикра трагедія. Акумулятор в фотоапараті розрядився. Просто вимучую ще 2 фотографії на прощання і далі мандрую по місту без фотоапарата.
Хотів піти у Варшавський зоопарк, але щоб провідати близько 5000 тварин потрібно згаяти цілий день. Погулявши ще 2 години вулицями міста йду на автостанцію, щоб не пропустити свій останній автобус. Саме місто мені сподобалося, думаю як випаде нагода – прогуляюся столицею Польщі з задоволенням.
П.С. Хотів купити собі в Варшаві воблер фірми «Салмо» на пам'ять, але за цілий день мені так і не попався жодний риболовний магазин.
П.П.С. Поляки в Варшаві дуже дружній народ. Коли я запитував в них на українській мові (на польській мові я слабо розмовляю і не хотів запитувати «ломаною» польською мовою) дорогу до визначних місць в Варшаві, мені відповідали на польській, російській та англійській мовах. 
Пропоную почитати інші мої статті на риболовну тематику, переходьте по ссилці і приємного вам читання.
--------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Ловля верховодки

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Опариш в домашніх умовах

Запікаємо філе коропа в духовці