Звіт за 7 лютого – ловля риби з льоду

Цього дня вирішив поїхати на ту саму малу річку і попробувати піймати щуку на жерлиці. Ніхто з знайомих не хотів їхати на рибалку і мені прийшлося добиратися на автобусі.
О 8 годині я вже на льоді і потрібно швидко піймати живця йоржика або окунця. На диво перші три лунки «пусті». Наступні  три також «пусті». Йду на перевірене місце де клюють йоржи практично раз за разом, але і тут жодної покльовки. Якби мені хтось сказав, що за годину часу на улюбленій річці я не піймаю жодної рибини на мотиля з льоду, я б не повірив, а тут так і сталося.
Вирішую перейти на канал. Але на каналі на перевірених місцях також жодної покльовки. Тільки на 28 лунці (я рахував спеціально) я таки зловив 3 йоржика і 3 окунця. Вирішую перейти на річку і поставити жерлиці.
Жерлиці поставив на тих лунках, де пробував піймати живця і пішов про річці шукати рибу.
В результаті на жерлиці покльовок не було, а на мор мишку з мотилем я таки вимучив одну плотичку і одну верховодку. Також в самій лунці зійшов окунець на лодоню.
Погода «плюсова», вітру практично не було, світило сонце, а риба клювати зовсім не хотіла.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог http://fishingukraine.blogspot.com - I loveto fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Правила риболовлі в Чехії, чи потрібна ліцензія для рибалок

Смажена риба в'юн

Головень (клень) запечений в духовці

Опариш в домашніх умовах