Огляд спінінга Norstream Flagman New 762ML

В кінці минулого сезону вирішив купити собі спінінг Norstream Flagman New 762ML. Розкрити його можливості в тому сезоні я просто не встиг, але кілька успішних рибалок цього року допомогли мені виявити переваги і недоліки цього спінінга. Зовнішній вигляд змінився в порівнянні з попередником. На спінінгу встановлена ручка, відповідна спеціалізації вудлища All Round. Вона і не довга й не коротка, при анімації приманок вудилищем не чіпляє одяг. Комель має синюватий відтінок, на відміну від загального чорного матового кольору спінінга.
Кільця – Seaguide зі вставками з карбіду кремнію, вони мають збільшений діаметр,  що дозволяє комфортну ловлю в морозну температуру, а також використання шнурів більшого діаметру, ніж зазначено в тесті. Це теж відіграє певну роль, тому що я не затятий фанат ниток з розривним навантаженням 4-8 лібрів (1,8-3,6 кг). Таким чином, при екстреному використанні шнура PE #1 я зовсім трохи втрачу в дальності, але виграю необхідний ресурс у форсуванні риби, яка напевно захоче скористатися гострими каменями, наприклад.
У підсумку, по нижній межі тесту я отримав комфортну роботу з воблерами 46-60 мм (ZB Rigge 46S – 2,8 гр, ZB Rigge Slim 60ss – 3 г, Jackall Timon Tricoroll 55HW – 4,4 м, Jackall Colt Minnow 65SP – 3,8 м). Швидкий лад вудилища дозволяє без будь-яких обмежень закидати такі легкі приманки для вудилища тестом 4-18 грам. В умовах сильної течії я пробував ловити головня на об'ємні кренки. Pontoon21 Red Rag, Tsuribito Fat Crank, Lucky Craft Gen Goal при проводці проти течії зазвичай влаштовують лайтовим вудилищам доброго прочухана, але верх 18 грам дає про себе знати, тому якщо мені доведеться коли-небудь сплавлятися в пошуках білого хижака, я захоплю "Норстрім Флагман" з собою.
За цей сезон у мене вийшло достатню кількість рибалок по нічному судаку, в яких першорядну роль у мене грали воблери класу мінноу довжиною від 70 до 90-х розмірів, а їх маса не перевищує 12 грам.
Закидання приманки в середині тесту, на мій погляд, - це коник всіх спінінгових вудилищ, якщо вони хоч якось відповідають закладеним виробником вимогам. Norstream Flagman New – задовольняє, більше і додати нічого. Більш того, вершинка у спінінга достатньої жорсткості, щоб протягнути проти течії не упористі міношки, що відігравало певну роль у деяких випадках. Коли судаку приїдалась рівномірна проводка, я урізноманітнив її ривками. Подібно до щуки, судак на паузах з особливою жорстокістю клацав зубами по воблерах навіть вдень, навіть з 30-ти сантиметровим сталевим повідцем.
Так поступово ми з вами вже перетнули межу рівномірних проводок і пауз і перейшли до ривковим анімацій. Не упористі воблери, якими я ловлю судака, продьоргуються цим вудилищем без провалів. Zipbaits Rigge 90SP проти течії вже змушує вершинку провалюватися. В стоячих водоймах м'яким твіем я ловив навіть 110-м Zipbaits Orbit, при цьому не скажу, що вершина прямо-таки сильно провалювалася, все в межах розумного.
Спінінг підозріло гарно в'яже рибу, сходів з нього у мене практично не було. Жорсткості вершинки вистачає, щоб засікати воблерного судака і жереха. Тьху, подумаєте ви, знову якусь фігню впарює! Але тим, хто не знайомий з шаленою покльовкою жереха на воблер з двома гачками Gamakatsu і моментальним сходом, я бажаю скоріше познайомитися, а тим, хто знайомий – зайвий раз згадати. З судаками аналогічна ситуація – у пащі багато місць, які не дуже добре пробиваються м'якими вудлищами.
Хочу сказати декілька слів про роботу вудилища з джигом. На твердому дні при середній течії приманка 2,5" починає стукати з 6-ти грам, 4" – з 8-ми, на менш твердому дні і уповільненій течії з приманкою 4-5" – це вже 10 грам, але варто врахувати, що це на шнурі діаметром #1 по PE. По верху 18 грам плюс приманка мені здалися великуватими для цього вудлища, для себе комфорт за джигу визначив 14 грам + приманка.
Що хочеться сказати на закінчення – Norstream Flagman New 762ML повністю виправдав свою спеціалізацію як All Round. Крім комфортної ловлі на рівномірні проводки основними типами воблерів (міиннов, кренки), ним ще можна посмикати воблери 70-100 мм, а можна і перевантажити злегка (Salmo Slider 7S, наприклад). Хороша робота по низам дозволяє ловити на невеликі воблери рибу, яка «взула» б мене з лайтовим комплектом. А головне – якщо захочеться дослідити річку і випробувати максимум типів приманок, не програючи в комфорті, Norstream Flagman New допоможе в цьому.
Ну а потім можна прихопити що-небудь вузькоспеціалізоване і відірватися поповній!
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Ловля верховодки

Приготування заливної риби

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Головень (клень) запечений в духовці