Jackall Tiny Fry 38 SP

Всі кажуть, що подарунки, подаровані від щирого серця, завжди приносять радість. Я погоджуся з цим висловлюванням і розповім свою історію, в якій головним фігурантом виявився воблер Jackall Tiny Fry 38 SP, подарований мені моїм другом.
Сам я на той момент був не в змозі дозволити собі таку розкіш і був неймовірно щасливий двом крихітним новобранцям у коробці. Протягом кількох днів я безкомпромісно ловив окунів, анімуючи приманку різними по силі ривками, поки в один жахливий момент плямиста володарка зубів залишила мене з провисшим на течії шнуром. В той день я сховав другий воблер глибше в коробку і не діставав його досить довго.
Фактором, що вплинув на повернення «легенди», стала чехонь, яка раптово з'явивлася з нізвідки. Нічого більш підходящого серед великих кленевих кренків я не знайшов, крім затисненого в куточку Tiny Fry 38 SP. Він своїм зовнішнім виглядом максимально схожий з мальком, який на той момент заполонив місце лову, а чехонь, напевно, прийшла саме слідом за ним. Так і виявилося! Покльовки почалися буквально з перших проводок, тільки от реалізація... За одну проводку не вдавалося реалізовувати за кілька покльовок, але рибу я все ж таки спіймав. Ця риболовля стала переломним моментом у долі воблера, тому що вночі я не боявся за те, що якась щука знову відгризе його. Чехоня воліла повільну рівномірну проводку вночі, а в сутінках дуже добре реагувала на твіч.
Влітку 2016-го року я, можна сказати вперше спробував ловити кленя на воблери класу мінноу. Справа в тому, що кілька рибалок на звичні мені кренки, які з року в рік радували стабільністю, не принесли мені нічого виразного, а так хотілося! І тут мені в голову прийшла ідея спробувати Tiny Fry 38SP. Раніше мені чомусь здавалося, що він не тримає течію, але виявилося зовсім інакше. Першою в бій пішла стара версія, на якій ще великі блискучі гачки замість нинішніх білих матових. Перша рибалка і два дебелих головня – це не результат?
Після успішного дебюту я знов і знов вирушав на риболовлю, не бажаючи нічого міняти. Риба клювала, але варто було заради інтересу змінити минноу на кренк, як відразу ж все відключалося, і навпаки. Надалі я замінив гачки на співрозмірний Owner, вважаючи попередні непридатними для подальшої ловлі.
Плавучість злегка змінилася в негативну сторону, але від цього стійкість на течії стала кращою. Надалі, випробувавши свіжого Tiny Fry 38 SP, виявилося, що на течії він трохи менш стабільний, і сильна струмінь його валить, а перехлести – зовсім не рідкість. Чого не скажеш про воблер з заміненими гачками. Умови, в яких Tiny Fry38 SP виявив у мене краще всього, це облов кам'янистої гряди з глибиною близько півметра. Роблячи закид перпендикулярно течії, я дозволяв струменю стягнути приманку по дузі прямо біля коси, в цей момент воблер пропливав близько бровки, демонструючи дуже мляву і низькочастотну гру. Покльовки траплялися як на знесення, так і в момент випрямлення шнура і переходу воблера з низькоактивного стану в активний. Якщо покльовок не було, то я починав класичне монотонне вимотування проти течії, розбавляючи проводку паузами і м'якими ривками. Дрібний головень добре ловився на сплеск, великий – жодного разу.
Таким чином, Tiny Fry 38 SP став приємним відкриттям 2016 року, подарувавши мені величезну кількість головнів, яких я раніше ловив виключно кренками за рідкісним винятком.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

  1. Відмінний воблерок. У мене ловив жереха, головлів, окуня і судачків. Після дня активного клювання головлів і жереха на нього, трійники стали двійниками. Поміняв на Овнера трохи товщі, гра не змінилася. Риби його люблять. У мене колір hl gold & black 50 SP, легкий і активний твіч, рівномірочка з паузами.

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Головень (клень) запечений в духовці

Приготування заливної риби

Ультралайтові попери за 1 цент або 38 копійок! Попери для окуня та головня! Дешевий попер на рибалку