Кукан в домашніх умовах своїми руками

Останнім часом, досить часто виходить ловити окуня спінінгом. Для збереження улову можна скористатися садком, але тягати його по березі за собою досить не зручно, на човні в принципі нормально, але теж при переходах з місця на місце він істотно гальмує човен, і напружує мої бідні рученята (мотор для мого «Барка» ще не скоро куплю).
Як же його зберегти до закінчення риболовлі. Так це відноситься не тільки до окуня. Я вибираю кукан!
В принципі, в торговій мережі можна без проблем знайти кукани промислового виробництва. Їх безліч, вони виготовлені з різних матеріалів, і різні по конструкції. Є безліч варіантів самостійного виготовлення куканів з тросів, з велосипедних спиць, із сталевого дроту, і т. д. і т. п... Я впевнений, кожен з нас має в своєму арсеналі щось подібне. У мене наприклад були всі кукани китайського виробництва, з не значними власними доробками.
Але така вже я людина, що раз в дві-три рибалки, ці кукани, я втрачаю.
От уявіть, виплили на берег, вже темніше, вам потрібно швидко зібратися і додому за 150 км, все робиться в темпі, і як правило, кукан забувається на березі, добре якщо ви попередньо з нього рибу зняли. Згадуєте ви про нього або через півгодини-годину, або аж на наступній риболовлі. І знову похід в магазин або на ринок, або в інтернет, воно ніби і не багато коштує, але все одно жаба давить.
Набридло мені це і вирішив я зробити кукан самостійно.
За основу конструкції взяв звичайну застібку, що носить ім'я «американка». Все досить просто і зрозуміло. Для виготовлення такої простої конструкції мені знадобилися сталевий дріт діаметром 2 мм, пасатижі – великі і маленькі, ну і бор-машинка.
Сам процес виготовлення дуже простий. Пасатижами гнемо дріт за подобою з американкою і все!!! Потім коли конструкція готова, бор-машинкою з насадкою наждачного каменю, прибираю всі задирки (можна простим наждачним папером). Кукан готовий!
До речі, дріт я взяв із провода, який застосовують в енергетиці, маркований АС-16, там є сталева жила як раз потрібного діаметру, можна взяти і з АС-25, але там вже кукан вийде потужний, такий для щуки або судака буде хороший. Зроблю і такий собі.
П'ять штук куканів, для одноденної риболовлі, вистачить з головою.
Ну ось, зробив собі п'ять штук, таких невеликих куканів для окуня. Часу витратив рівно одну годину, матеріальні витрати - НУЛЬ гривень НУЛЬ копійок, знайдете дешевше?!
Кріпити їх можна по різному, можна через великий вертлюжок, навантажень там великих немає – тому навряд чи відірветься, можна безпосередньо в'язати до шнура, а можна зробити їх набірними, і через застібки прикріплювати до шнура у міру наповнення, а можна взагалі стаціонарно на човновий леєр прикріпити.
Ось друзі, власне що я хотів цим постом сказати? А давайте поговоримо про кукани, хто як вирішує для себе цю проблему, хто як самостійно їх робить, хто якими користується, ну і взагалі все все із цього приводу.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Смажена риба в'юн

Готуємо салаку з овочами в томатному соусі

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Опариш в домашніх умовах