Звіт за 14 січня 2017 року – ставок в селі Колодеже

Ввечері в пітницю 13-го випало багато снігу і я думав, що рибалка на старий Новий рік накрилася. Але в 7 ранку на Василя передзвонив до хлопців і вирішуємо їхати половити плотицю на ставку в селі Колодеже. Траса Луцьк-Львів більш-менш прочищена, а ось з Шклиня до Колодеж дорогу ніхто не чистив. Добре, що рибаки прочистили автомобілями дорогу до ставка і ми проїхавши 3 перемети в 9 ранку вийшли на лід.
Рибаки вже ловлять рибу, снігу на льоді багато. Рибалку розпочинаю з балансира та блешні, дрібний окунець покльовує на балансир, а ось на блешню-крабика не заробив навіть покльовки.
Така рибалка мені швидко надоїла і я переходжу на ловлю мормишкою з мотилем. Плотиця покльовує, але її треба шукати. Інколи попадаються рибини до 70 грам.
Лід товщиною 20 сантиметрів і рибу шукати трохи проблематично. Житомирським льодобуром 130 мм багато лунок не насвердлиш. На мормишку з мотилем крім плотиці клював дрібний окунець, але такі лунки я залишав і продовжував шукати плотицю. Також сьогодні в мене клюнула верховодка. Ця рибака рідко в мене клює зимою.
Дядя Володя піймав гарного йоржа на мормишку з мотилем.
А я старався ловити плотицю яка сьогодні більш-менш стабільно клювала на протязі всього дня.
Причому дрібної рибки практично не було. Хлопці пробували кормити лунки підкормкою, але плотиця в них не ловилася. В 16.15 год. рибалку завершили і за цей час я піймав 2,2 кг риби.
Під час всієї рибалки падав сніг і я переживав, щоб машина не застрягла в снігових заметах.
Додому добралися успішно, от тільки рибу чистити не було бажання.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish   

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Готуємо салаку з овочами в томатному соусі

Опариш в домашніх умовах

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры