Мої рекорди серед пійманих риб в 2016 році по відкритій воді

2016 рік ще не завершився, але мабуть спінінгом з берега половити в цьому році вже не вдасться. На вулиці морозна погода і практично всі водойми Волинської області крім річок з течією вкрилися льодом. 2016 рік для мене був практично найгіршим за останні 7 сезонів коли я активно почав займатися рибалкою в плані трофейної риби. Основна водойма де я постійно їздив на рибалку літом заросла на 100%. Тут можна подякувати орендаторам водойм які викачують всю воду з річки в ставки. Зате в цьому році більш детально познайомився з Хрінницьких водосховищем та річкою Стир яким в 2017 році планую приділити багато уваги. Також вперше в житті піймав дику форель в гірській річці спінінгом та марену поплавочную вудкою. Червонокнижні риби бережно відпустив назад в річку, хай живуть і збільшують своє потомство.
Ось що мені вдалося «вимучити» в цьому році на водоймах західної України.
Інші щуки які мені клювали в цьому році були менші за 1 кг і згадувати їх немає сенсу.
Найбільшого окуня в 2016 році піймав на снасть літня мормишка або бічний кивок який клюнув на саморобну мормишку з червоним черв’яком. Окунь заважив 332 грами.
На ультралайтову вертушку меппс аглія лонг №00 піймав окуня вагою 200 грам.
Ось такі трофейні окуні в мене клювали в 2016 році. Мав надію спіймати справжнього горбатого окуня вагою більше 1 кг в Хрінницькому водосховищі, але це завдання переношу на 2017 риболовний рік.
Найбільшого карасика в цьому році піймав в Мар’янівському ставку вагою 220 грам.
Вже давно планував піймати дику форель в гірській річці і нарешті цього року моя маленька мрія здійснилася. Найбільшу форель (пструг струмковий) я піймав в селі Пасічна, Івано-Франківської області в річці Бистриця Надвірнянська. Довжина форелі 30 см і клюнула вона на ультралайтовий воблер страйк про бебі про.
Клені цього року клювали до 200 грам, найбільший клюнув на ультралайтовий японський воблер зіпбейтс ридж 35.
Ще можу згадати покльовки верховодки та бистянки на ультралайтові спінінгові приманки.
Ось такий бідний на трофейну рибу в мене був 2016 риболовний рік.
Пора готувати риболовні снасті для зимової рибалки.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Головень (клень) запечений в духовці

Приготування заливної риби

Ультралайтові попери за 1 цент або 38 копійок! Попери для окуня та головня! Дешевий попер на рибалку