Звіт за 5 листопада 2014 року

Планував сьогодні знову поїхати на канал та річку половити хижака, і коли виходив з будинку задзвонив телефон. Друг запрошував поїхати на один ставок недалеко від міста де активно клює щука та окунь. Тим більше можна ловити з човна. Звісно я погодився, хоча на рибалку відводилося дві з половиною години. На ставку дув сильний вітер, але я качаю човна і на пошуки зубатої.
Рибалку розпочав з воблера який вчора «вговорив» щуку на покльовку, а саме йо-зурі л-мінноу 66. Пливу до заростів комишу і починаю «обстрілювати» акваторію. В ставку багато затоплених кущів і тонучий юзурік часто за них чіплявся. Було незручно при такому вітрі підпливати до зачепленого воблера, оскільки заважала хвиля. Так і не отримавши покльовки спочатку міняю л-мінноу на юзурі 3дс мінноу, а пізніше на Jaxon XTR-C. Щука не хотіла атакувати воблери, а сонце вже майже зайшло за горизонт. Ставлю свою улюблену секретну приманку і буквально з 2-го закиду між затопленими кущами удар і боротьба з щукою. Рибі вдалося зайти в кущі, але мені повезло її «видерти» і завести в підсак.
Приманка була повністю в морді і мені довелося скористатися екстрактором та хірургічним пінцетом. Щука заважила 600 грам. Перепливаю з місця на місце і до кінця рибалки мені вдається піймати 2 окунці та одному полосатому вдається «втекти» біля самого човна.
Рибалку завершив в сутінках, друг кричав з берега їхати додому. На моє запитання: «Чому не дзвонив на мобільний» він сказав, що телефонував мені 2 рази, але я був «поза зоною». Дивно, але мій телефон працював. Думаю завтра приїхати на цей ставок і обловити його більш детально.
--------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Готуємо салаку з овочами в томатному соусі

Опариш в домашніх умовах

Річковий окунь запечений в духовці