Звіт за 3 вересня 2014 року

Сьогодні після обіду в мене появився вільний час і не дивлячись на погану погоду і сильний вітер вирішую поїхати на ставок в селі Терешківці половити окуня. Можливо сьогодні окунь захоче клювати на мої саморобні мікро-коливалки.
На ставку не було жодного рибака і я міг ловити де завгодно. Сильний вітер заважав закидати мікро-приманки і потрібно було пускати їх  за вітром. Зразу пішов на свої улюблені місця, але таке враження, що окуня там не було. Вертушка маньячка і твістера були проігноровані хижаком. Вирішую пройтися з кінця ставка до дамби берегом і їхати додому. На так званих джерелах ловлю декілька окунів на зелений твістер
і одного окунця на твістер темного кольору
Окунь і надалі на цьому ставку в цьому сезоні не хоче атакувати вертушки, воблери і коливалки (по крайній мірі в мене). Приємно, що дно ставка чисте і не має тих противних зелених водоростів, що раніше постійно чіплялися за приманки в 3-7 метрах від берега.
Окунь практично не клює, але вдається піймати ще декілька матросиків.
На дамбі я обкидав пляж з різних сторін, але поковок не було. На самій дамбі з глибини ловлю ще одного мікро-окунця і на цьому рибака завершена. Сьогодні за 3 години мені вдалося піймати 9 окунців, хоча я розраховував на більшу кількість хвостів. Можливо завтра поїду перевірити ставок в селі Підбереззя.
--------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Котлети з ікри коропа або сазана

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Ловля карася в березні

Правила риболовлі в Чехії, чи потрібна ліцензія для рибалок

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры