Звіт за 17 серпня 2014 року

Знову неділя і в мене цілий день вільний. Вагітна кицька на мене так свариться, що я їй не привожу свіжу рибу, що в обід мушу їхати на ставок в село Терешківці, щоб Муся, моя кицька не вигнала мене з дому)))
На ставку в Терешківцях повно рибаків і всі перспективні місця зайняті. Їду на «свою» точку, щоб впіймати хоч декілька окунців. Ловлю по два окуні на твістер зеленого кольору
та кольору машинне масло
Обідня пора і окунь не такий активний як ввечері, але я все одно вирішую перевірити воблера, вертушки і мікро-коливалки. В бій ідуть ZipBaits Rigge 35F в кольорі L-020, Pontoon 21 Cheerful 34F-MR в кольорі 005, саморобні мікро-коливалки, вертушки меппс аглія лонг №00 в срібному кольорі та маніячка поліглот №1 в мідному кольорі, але окунь знову не хоче їх атакувати.
Продовжую ловити окуня на твістери і в 16.00 їду додому, щоб ввечері перевірити річку на рахунок щуки.
На ставку я піймав 13 окунців вагою від 15 до 40 грам.
На річку приїхав в 19.30 год. нікого не було, так що я почав обловлювати перспективні місця. Мікро-окунці мені вже починають надоїдати, тому планую ловити щуку на відповідні приманки. В річку полетіли Kosadaka FLASH XS 130F, YO-ZURI L-Minnow M101, Strike Pro Baby Buster, віброхвости аква та релакс, вертушка меппс аглія лонг №2, коливалки спінекс, кондор, атом і шторлінг ще за часів радянського союзу. Під кінець рибалки на блешню шторлинг довжиною 7 см. і вагою 12 грам сильна покльовка і буквально за хвилина щука була на березі. Дивно, але риба вагою 1,5 кг і довжиною 60 см практично не боролася, хоча була піймана на глибині 2 метри, де прохолодна проточна вода. Радості повні штани, давно я не ловив щуку, вагою більше одного кілограма.
Висновок такий: коли риба активна, можна обійтися і одною приманкою. Але коли риба пасивна, дуже добре було б мати на рибалці багато різноманітних приманок.
--------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Головень (клень) запечений в духовці

Приготування заливної риби

Ловля верховодки