Спінінгова ловля на ставку за 17.11.2013 р.

Погода сьогодні видалась не дуже. Сильний вітер, температура на вулиці +4 і мій товариш відмовився їхати на рибалку. Нічого не зробиш і я сам йду на автобусну станцію щоб добратися до ставка недалеко від міста. Автобус, який мав відправлятися у 8.30 год. не приїхав і прийшлося чекати іншого, який відправлявся 8.55 год.
Приїхавши на ставок і зібравши снасті я приступив до ловлі риби. З самого початку розраховував на окуня і тому зупинившись на дамбі в бій пішли силіконові приманки. Джигував я десь з годину але покльовок не було, та і в інших рибаків, які проходили повз мене справи були не набагато кращими (один окунець на чотирьох рибалок). Так як покльовок не було, вирішую пройтися берегом до більш мілкіших місць у водоймі. Перша покльовка в мене відбулася в кінці ставка, окунь підійшов за приманкою практично під самий берег, атакував віброхвіст, але на гачок не сів. Міняю силіконові приманки, але покльовок немає. В бій пускаю воблери: 35 ріджа в кольорі 824R і черфула від пунтона 21 (модель 34F-MR) в кольорі 005 але покльовок немає. Ставлю воблер косадака інборн (модель XS 60 F) в кольорі CNT в надії на щуку і тут зразу покльовка і на гачку окунь.

Закидаю інборн ще раз і знову окунь атакує мій воблер.

Більше покльовок на інборн не було, а на маленький твістер я получив 2 ударчики від риби.
Від холодного вітру я так змерз, що вирішив збиратися і їхати додому. По дорозі зайшов на дамбу, щоб перевірити сьогоднішній робочий воблер інборн, але покльовок не було. Зібравши снасті я пішов на автостанцію і рибалка на цьому була завершена.
Снасті, які я використовував на рибалці:
Спінінг:
Shimano Catana CX 240L та тестом 3-14 гр.;
Konger Carbomaxx Team Spin 270 та тестом 0-10- гр.;
Катушка:
Line Winder EP1000;
Line Winder EP2000;
Волосінь і шнур:
Globe 0,25 мм.;
Power Pro 0,1 мм.
Приманки:
Силікон: віброхвисти і твістери фірми Relax та Manns (Релакс та Маннс) доповнені спіннербейтом.

Воблери:
Kosadaka Inborn колір: CNT модель: XS 60 F;
ZipBaits Rigge 35F 824R;
Pontoon 21 Cheerful, колір 005, модель 34F-MR.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Ловля верховодки

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Опариш в домашніх умовах

Запікаємо філе коропа в духовці